Re: Re: OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Listopad 12 10:45:46 CET 2012

Manzelske neshody...

Mimochodem, zdravotnictvi bude v dohledne dobe pomerne velky problem, a ted
nemyslim financni. Mnozstvi absolventu fakult jaksi posledni roky nestiha
pokryt ubytek lekaru dany starnutim kadru a odchody do zahranici. A to se
nebavim vubec o kvalite, jen o kvantite...

Nevim jak ted zubari v pohranici, ale pomerne dlouhou dobu se tam uspesne
zivili i bez plateb pojistovny, protoze pro Nemce vyslo levneji zaplatit
kompletni kvalitni zakrok v CR, nez si nechat udelat totez u nich z pojistky
+ doplatku.

V.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Na <navrhpcb na gmail.com>
Datum: 12. 11. 2012
Předmět: Re: OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o
kurvitkach...)
"

Nejen v Praze, skoro vsude. Pred par lety jsem slysel ze na zubare slo mnoho
mediku, bude to pry zlaty dul.

Zastrelili? Nekomu podelala zuby?

Kvalitni zubazi chteji treba 40000,- a nekde i v dolarech. Co mi ale moc
neni jasne ve stomatologii, co vlastne plati pojistovna, kdyz uctuji takove
sumy.

Odesláno z iPadu