HW-listovica 2012

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Listopad 12 09:47:16 CET 2012

Ako to bolo v ciernych baronoch:

"Tak ty hovado a teď bych tě moh zastřelit tvou vlastní zbraní!"
"Ale nemoh! Není nabitá. Nekalý živly totiž munici nefasujou."
"Co kdyby tě přepad diverzant, nebo imperialistickej hrdlořez?"
"My bysme se už nějak domluvili, žádnej strach..."

Ja by som to nevidel az tak cierne. Mate pravdu, opatrnosti nikdy nie
je dost, ale 21.12 - ak vtedy bude hwlistovica - sa najviac bojim
toho, ze sa zdvihne chodnik a rozbije mi nos.