OT - Podvodni keska - bylo potapec

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 12 02:48:06 CET 2012

 12.11.2012, 2:42:02

I chranic se da, ale IMHO daleko jednodusi a praktictejsi je, sloup
(spis nejakou vodorovnou pricku) omotat smyckou z popruhu a lano
provleci tou smyckou. Pokud tam to smycku nechces nechat pro dalsi
lidi, tak si ji po stazeni lana stahnes pomocnym provazkem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz