OT - Podvodni keska - bylo potapec

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Listopad 11 22:33:56 CET 2012

Dobrý den,

No asi tak mi to bylo vysvětleno. Vzhledem k tomu, že jsem se do víc jak
5m dokázal potápět v moři jenom s ploutvema, tak mi to nepřipadalo do
10m s automatikou nijak moc nebezpečné. Navíc v létě, v teplé vodě.
Navlékli mě jenom do nějakého nafukovacího žaketu, dali mi mi opasek a
láhev na záda. To bylo všechno. Ploutve, masku a plavky jsem měl svoje.
Vysvětlili mi jak jedním tlačítkem dofukovat žaket, a druhým ho
vypouštět. Celých 20 minut byl někdo okolo mne na dosah. Nehlídal jsem
ani kolik mám v lahvi vzduchu. Po cca 20minutách mne vytáhli na hladinu,
že už jsem to vydýchal, a oni se tam plácali dalších 25 minut :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora