OT - Podvodni keska - bylo potapec

Ales Filip nostromo na khnet.info
Neděle Listopad 11 20:44:12 CET 2012

Co je v tom za problém? V létě jsem se byl koupat s dětma na písáku, a plácal se tam s dětma s brýlema a šnorchlem. Najednou se tam objevili známí s potápěčskou výstrojí, a jestli chci jít s nima. Že. tam stejně není víc. jak 10m. Než mě navlékli do výstroje, tak mi udělali potápěčský kurz, a šli jsme pod vodu. Těch. 20 minut než jsem vydýchal lahev byl stále někdo vedle mě. Přežil jsem to naprosto bez problému. Potom tam vzali ještě na chvíli 15ti letého syna. Také bez problému. Co mi tak říkali, yak b podstatě do 10m se celkem nemůže nic stát. Vynořit se můžeš hned, jenom u toho musíš vydechovat, kesonova nemoc nehtozí. Takže bych se vylovení té kešky s něci pomocí vůbec nebál.

--
Ales Filip z mobilu