OT - Podvodni keska - bylo potapec

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 11 16:54:22 CET 2012

Jojo, je to tak  :-)   (myslim, to "se rika")
Proto jsem taky psal, ze pripadni prihlizejici potapeci povedou podobne reci.

Velmi podobny pocit mivam, kdyz vyjimecne zabrousim na server elektrika.cz.
Tam jsou zase odbornici pres jinou oblast (elekroinstalace), a tam je vzdy
zabavne cist ty nazory, jak kdyz se neco udela jinak nez podle projektu
certifikovaneho odbornika z jejich rad, tak to zabije nejen vas, ale i vase
potomky a pribuzne do 6. kolene.

U potapeni, stejne jako v elektroinstalaci, stejne jako u snad vsech cinnosti
v zivote je treba pouzivat hlavu. Je dobre, kdyz vam predem nekdo znaly rekne
zakladni problematiku a upozorni na ne zcela zrejme stranky problemu, abyste
nevymetal vsechny slepe cesty. A samozrejme je treba o danem (nebo alespon
pribuznem) oboru neco vedet
A pak to chce pouzit tu hlavu.

To potapeni ma trochu jedno specifikum, ze se deje v prostredi, ktere nektere
lidi vede k panikareni. A panika je v potapeni snad to jedine, co je na nem
opravdu nebezpecne. Takze proto se tady nejaky trening vyplati. A nemusi
byt ani moc hluboko a dokonce ani ne s technikou, chce se to s tou vodou
(mysleno "podvodou") skamaradit.

O absolventech certifikovanych kurzu vseho druhu (at uz to jsou tyhle
potapecske kurzy, ale treba i autoskola atd.) by asi kazdy z nas mohl povidat
dost. Nakonec i moje nejvaznejsi mimoradka z doby potapeni vznikla taky
tak, ze me malem sejmul jeden absolvent prislusneho certifikovaneho skoleni,
a ja beznasledkove ziju jen proto, ze jsem stacil pouzit hlavu (klep-klep-klep).

Toto vse ale absolutne neni jinak mysleno proti Vam, pane Prochazko. Jen
pisu, jak to vidim ja.

PL