USB Vendor ID

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 11 16:24:39 CET 2012

Prave pro vlastni komunikaci, kdy si to aplikace i periferie resi jak jim to
vyhovuje je ten HID docela sikovny. Nastavite si typ pouziti "undefined",
tedy tak, ze se nepasuje na nekterou z preddefinovanych trid. No a pak
se to da pouzivat jako obecny prenosovy kanal, co si tam nadefinujete,
to tam pojede.
Pokud aplikace nema nejake extremni naroky na prenosovy vykon, je to
moc prijemne, nemusite resit zadne drivery, zadne *.inf, zadnou instalaci.
Proste zasun USB, spust aplikaci (bez instalace, treba z webu), a hraj.
A to na Windows jako na Linuxu ci jinde.

PL

From: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 11, 2012 12:28 PM
Subject: Re: USB Vendor ID

HID jsem nezkoušel, nemám pro to použití. Ale najdete na webu příklady,
není to nic složitého. Po mnohých pokusech jsem dospěl k řešení, které
je dost univerzální, funguje a je s tím nejmíň práce - použít Base
Class 0xFF (Vendor Specific), libusb a komunikaci si sám nadefinovat
přímo ve firmware a aplikaci. Ve win sice musím nadefinovat vlastní .inf
soubor a nainstalovat ovladače pro libusb, ale to zase není takové
drama. Přece jen ty specifikace různých tříd USB jsou docela složité a
všechno to dodržet je dost práce. A pak - pracuji v Linuxu, protože jsem
na něj zvyklý ale zákazníci chtějí většinou aby jim to chodilo ve
Windows. A tohle řeší právě libusb.

Mrazík