USB Vendor ID

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Listopad 10 22:50:18 CET 2012

Nerozumím. MSC v deskriptoru použiji, pokud chci aby to systém
interpretoval jako úložiště dat, CDC by měl být standardní sériový port
(uznávám, CDC je trochu složitější, ale to zatím nechme být stranou).
Pokud chci aby ovladač rozhodoval o způsobu komunikace, pak použiji Base
Class 0xFF (Vendor Specific) - tady si můžu řádit jak chci. A řada
výrobců to také tak dělá. Jak jsem se zmínil třeba i FTDI čipy jsou
takto koncipovány.

Mrazík