MSP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Sobota Listopad 10 19:36:01 CET 2012

Me vyhovuje C::B cejmena proto, ze si nehraje na makefile ale preklada a
linkuje vlastnimi silami ;-) Ja vzdycky za dobu co to nepouzivam syntaxi
makefile zapomenu a kdyz potrebuju rychle neco prelozit, co ma par
modulu, stejne na to radsi udelam .bat ;-)
CCS je ale fakt neco ukrutneho, nevim jak v nove verzi ale tak 5 let z5
co jsem neco delal se signalovym procesorem, to byl proste moloch...