OT: Flame VIM, EMACS konta zbytek světa! Was; MSP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Listopad 10 19:32:21 CET 2012

Jo, jo! Rozjedme pořádný flame! Dříve jsem něco takového neocenil a nyní
aby takovýchto diskuzí hledal v archívech.

Taže jsme tři. Já jsem pro vim, kolega David je Emacista vy zastupujete
ostatní pilné lidi (nikdo, kdo není dostatečně líný se dobrovolně
nezačne učit Emacs nebo vim :-).

Tak začneme? Vím o lidech který by se mohly přidat.

:-D

Mimochodem tou specifickou komponentu myslíte narovnávač spletených
prstů od psaní zkratek, nebo počítač závorek v LIPSu?

ced