OT - potapec, bylo: vyroba hlinikovych tlakovych lahvi

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Listopad 10 17:07:54 CET 2012

On Sat, 10 Nov 2012, Petr Zahradnik wrote:

> Původní zpráva ze dne 10.11.2012 od Jan Hovorka:

> Možná tomu nebudeš věřit, ale to už mě opravdu napadlo, ten keson jsem
> si už namaloval a vymýšlel, jak to udělat :-) Ponorku jsem zavrhnul,
> protože uvnitř kesonu je vzduch a ta keš je tam magneticky přichycená.
> Ponorka by potřebovala rameno.

Staci kdyz tam ponorka dotahne 10m hadicku. Ta se pri ponoru necha
plnit vodou aby nenadnasela , pak se seshora profoukne pumpickou
a az v ni bude vzduch tak staci na hornim konci otevrit a vypustit..

Ponorka se muze vznaset na stoupajici hladine k cili spolu s nacucem
hadicky...