USB Vendor ID

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Listopad 10 16:13:34 CET 2012

Ano, to už by pak ale nebylo MSC. Sice by šlo napsat ovladače, aby se to
v systému jako disk chovalo, ale vidím v tom víc problémů, než když ten
standard dodržíte. Prostě je to blbost. Pak si třeba vzpomenete, že z
toho disku budete chtít bootnout systém. A BIOS si s něčím tak divným
samosebou neporadí. Composite device zase tak moc složité není a
endpointů v uP bývá obvykle dost.

Mrazík