OT - potapec, bylo: vyroba hlinikovych tlakovych lahvi

V P vvitty01 na seznam.cz
Sobota Listopad 10 15:24:14 CET 2012

Tu bych si take nekdy rad dal, ale potapeni nejak nedavame... letos jsem
zacal se slanovanim, to mi na rok nebo dva vydrzi :-)

V.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Datum: 10. 11. 2012
Předmět: OT - potapec, bylo: vyroba hlinikovych tlakovych lahvi
"Hernajs, vy jste tu všichni potápěči, nebo co???

Nenašel by se nějaký ochotný potápěč, který by se mi potopil cca 9
metrů hluboko na Barboře u Teplic pro kešku? Se synem slaňujeme ze
skály, lezeme po laně na stromy, ale nepotápíme se :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
web: http://www.clexpert.cz(http://www.clexpert.cz), e-mail: clexpert@
clexpert.cz
(callto://clexpert)