OT - potapec, bylo: vyroba hlinikovych tlakovych lahvi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Listopad 10 15:06:13 CET 2012

Původní zpráva ze dne 10.11.2012 od Petr Labaj:

> K tomu tahani kesky nekym jinym: ja jsem tehle hre nepropadl, takze
> to asi neumim spravne docenit. Ale to by mohl clovek mit radost z
> nejake ulovene kesky, kterou mu vytahne nekdo jiny?

Jak jsem psal, lezeme po skalách a po stromech, plujeme na člunu a
různé další věci T5. Ale nepotápíme se. Ano, lze mít radost i z toho,
když se ti někdo pro tu kešku potopí :-)

Mnohdy lovíme v týmech, kdy ne každý dělá všechno, přesto mají všichni
radost. Třeba já jsem vylezl na elektrický sloup (bez napětí), přesto
z toho měl radost i syn. Když zase někde slaňujeme, mnohdy já třeba
jen jistím a natáčím video, slaňuje syn, ale i já z toho mám radost.
Když lezeme po stromech, tak někdy lezeme nahoru oba, jindy zase jen
syn, protože třeba po náročném nahazování lana už nemám sílu, případně
pospícháme a není čas.

Takže ono to není o tom, že každý musí všechno dělat, zážitků kolem
odlovu je i tak dost. Třeba jsme byli ve studni (asi 17 metrů hluboko)
s tím, že nás šlo v týmu šest, ale jen dva tam opravdu lezli - jeden
pro keš, druhý ji vracel. Chtěli jsme lézt dolů i ostatní, ale
vyhodnotili jsme to místo jako docela rizikové, mohly spadnout
uvolněné balvany, takže by bylo zbytečné riskovat, navíc to uvnitř
dost smrdělo, asi tam spadlo divoké prase či co. Musel jsem potom
čistit smrduté lano (a druhý kačer taky).

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601