Bezdratova mys envolve na ubuntu

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Listopad 10 01:30:42 CET 2012

Na stránce výrobce
http://www.evolve.cz/cz/d-bezdratova-laserova-mys-evolve-wml-306b-laser.html
zmiňují podporu v Linuxu. Jinde taky.

Takže je to víc než divné...

Leda že by byla chyba v konkrétní verzi Ubuntu, nebo někde mezi
klávesnicí a židlí. Příp. ten NB? Nepíšete, zda porovnáváte Win a Linux
na stejném stroji, což je pochopitelně zcela zásadní.

Ještě jsem nezažil, aby v Linuxu nějaká myš nefungovala (myslím tím
základní funkce, ne různá přídavná tlačítka a světýlka). Funkce spočívá
v tom, že ji zapojíte a ona pracuje.

---
Jirka