OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Listopad 9 16:36:30 CET 2012

Já si vážně to komunistické zdravotnictví nepřeju, ale nepřeju si ani to "nové", snad kapitalistické.
Já chci zdravotnictví, co lidi uzdravuje, léčí a je k nim pozitivní.
Nebudu brát v potaz moje léčení. S tím mám také svoje zkušenosti.

Jaká je situace:
Můj otec:
Problém s prostatou. Následně rakovina prostaty. Následně rengen plic s nálezem "C", prosím čtěte jako carcinom. To se ale běžně
člověk nedozví.
Další kontrola za půl roku ! ! !
Dělá si z nás doktor prdel ?
Ne, nedělá, je to tak. Pan pacient přes sedmdesát let, prostě počkáme. Snad do té doby umře.
Pacient neumřel. Tak co s tím ? Nabídneme mu účast ve francouzském projektu. Deset injekcí za deset tisíc.
Snad by je měl i zadarmo, ale už byl tak v prdeli a furt plival krev, že mu řekl, ať si to už strčí pan doktor do prdele.
Když ležel na oddělení, tak mu tam nosili každé dvě hodiny 2 dcl vody. Dali mu to na stolek a odešly (sestřičky).
To, že se nemohl sám napít nikoho nezajímalo.
Hnus, hnus, hnus.
Vinohradská nemocnice Praha.
Dodnes je mi z toho na blití a napíš ještě o mojí mamce. Je to hodně podobné.
Jindra Polívka

Pokud byste snad měl na mysli platbu zdravotního systému ze státního
rozpočtu, pak jen to pro Boha ne. Já si ještě to (reálně) komunistické
zdravotnictví velmi dobře pamatuju.

---
Jirka