OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Listopad 9 14:27:22 CET 2012

To je pravda jen castecna. Ja si klidne dojedu, ale ty stare babky tezko
pojedou hodinu do mesta aby se trmacely k doktorovi. Nehlede na to, ze
jim zrusili i ty autobusy. A tezko se nekam budou stehovat.
Toto uz je na jinou debatu, ja jen, ze vzdy neni doktoru na vyber more a
zmena nemusi byt jednoducha.

Martin Hanek