OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pátek Listopad 9 14:17:34 CET 2012

Doktorka byla moc brblavá, ale v zásadě ji chápu. Díky debilnímu
systému financování zdravotnictví nemá možnost se chovat tržně. Kdyby
ji k cenám donutil trh, tak ani necekne a ještě se bude usmívat :-)

Ales Prochaska