OT: trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 9 12:56:02 CET 2012


No, abych to zkrátil: já bych udělal čelem vzad po prvním drzém žvástu o 
studeném či teplém motoru. Zdůrazňuju drzém, ne po příp. příjemně 
pronesené poznámce.

STK a emisních kontrol je moře a myslím, že docela bojují o zákazníky. 
Takže je to normální tržní prostředí a je třeba toho využít, což jste 
nakonec udělal. Já bych to jen udělal rychleji a podle nálady bych 
neochotné dotyčné poslal do...

Já mám asi tu kliku, že v "mojí" STK panuje vstřícnost, vlídnost a nikdy 
nebuzerujou, naopak upozorní na drobnosti, ev. příp. sami odstraní 
(seřízení světel).

Prostě jak to má být, vždyť jsem zákazník, že. Takže se tam opakovaně 
vracím a dávám jim vydělat.

Vaší otázku po důvodech blbství raději nebudu rozebírat, dostali bychom 
se až moc do "politiky" a bylo by to na dlouho.

---
Jirka


> Podelim se take o vcerejsi a dnesni zazitek.
>
> Jel jsem vcera na emise a STK s autem (11let state HDicko 2.0 -
> spotreba 5.5-6l, taha, olej nezere).
>
> Podotykam, ze jsem tam byl uz minule a uz tenkrat jsem byl nasranej.
> Dostal jsem vynadano, ze auto je studene - bylo zrovna minus 15 a
> zahrat HDicko tak aby se prohral i chladic je dost problem. Letos jsem
> sel schvalne driv aby nebyla jeste takova zima a auto protahnul
> pomerne ostre, abych vyhnal saze a ohral motor.
> Dostal jsem vynadano, ze to je horky, ze se dotycnej spalil o motor.
>
> Dal se do mereni, slapl na plyn a konstatoval, ze mam vuli na plynu
> (ano mam malou a schvalne), auto turoval, kroutil hlavou a pak rika,
> ze me nemuze nechat projit, ze mam silenou kourivost - 0.65. V
> podstate auto hodit ze skaly. Me se to moc nezdalo, ale nakonec rika -
> my vam vratime prachy (prestoze bysme to meli odstavit), vy si to
> opravite a prijdete znovu. Jeste mel hromadu kecu, ze to je kdyz se
> nemeni filtr, vaha vzduchu v prdeli atd.
>
> Rekl jsem dobre a odjel. Doma se mi to rozlezelo a rikam si to neni
> mozne - minule jsem mel neco podobneho a prosel jsem. Nasel jsem ten
> protokol a tam byla hodnota 0.68. To me dozralo.
> Rano cestou do prace jsem jel na prvni emise cestou, kde rekli, ze to
> je uplna blbost, ze u HDicka pokud neni turbo, nebo vstriky v haji,
> coz by se projevilo na spotrebe a vykonu, je kourivost v podstate
> uplna formalita. Auto zmerili a stredni hodnota kourivosti byla 0.49
> (rozptyl ze ctyr mereni 0.03). Podle vyrobce je maximul 1.73 a ceska
> norma je jeste navysena o 0.5 tedy maximum je 2.23.
>
> Tak jsem se znova dozral, sebral protokol a jel k nim. Nechal si
> zavolat vedouciho, rikam mu co a jak, ten ze to neni mozne, ze prej
> jinde to fixlujou, pak zavolal toho pablba, kterej to samozrejme
> poprel, ze prej jsem mel kourivost 3.85. To uz jsem videl rude, rekl
> jsem ze me vubec nezajima co ten poskok tady keca, ze jsem vcera videl
> na vlastni oci 0.65 a ze jestli to tady takhle vedou ze to prohovorim
> s pani majitelkou. To uz toho blba radeji poslal pryc a zacal se mi
> omlouvat, coz jsem rekl, ze me to nezajima protoze uz me tam v zivote
> neuvidi a ani nikoho koho znam (coz je duvod mimojine proc to sem
> pisu).
>
> Jen by me zajimalo co bylo duvodem...jestli cekani na uplatek? Nebo se
> jim proste nechce dela... Nebo dotycnej pablb ma snahu vychovavat
> ridice?
>
> Jinak aby to bylo adresne - STK Dozer-Ladova Ceske Budejovice
>
> RV



Další informace o konferenci Hw-list