Zemni smycka.

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pátek Listopad 9 09:58:51 CET 2012

To je jasné. Ale on psal, že žádnou zvláštní kvalitu nepotřebuje tak je zbytečné hledat nějaké HIFI řešení. Toto je levné, jednoduché a pro potřeby nějakých hlášení apod. zcela vyhovující. Navrhli jsme celou škálu řešení a vybrat si už musí on podle svých požadavků :-).

	Martin.