Zemni smycka.

Pátek Listopad 9 09:37:33 CET 2012

V TME snad ty trafa mají taky. Jenže pokud přes to má jít kvalitní audio
signál (20Hz až 20KHz) a ještě to má mít na 20 Hz 600Ohm, na to
potřebujete úplně jiné trafo např. na jádru z velmi tenkých
permaloyových plechů a navíc asi zjistíte, že se bez stínění neobejdete.
Bude i úplně za jiné peníze, jak už tady bylo řečeno ...
Anděl