Ako opravit flexo vidlicu?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 9 02:29:59 CET 2012

 9.11.2012, 2:11:33

Pro mne je zase sokujici, ze i v teto konfere je nekdo, s mentalitou
bruselskeho urednika, ktery je bytostne presvedcen, ze cokoliv neni
vyrobeno pod hlavickou nejake megakorporace, posveceno sedmi
narizenimi EU a oveseno tremi barevnymi cedulkami, je smrtelne
nebezpecne a zabiji to nevinatka pri pouhem priblizeni na 10m.
Pamatuji dobu predlistopadovou, kdy jedinym, bez obtizi dostupnym
elektromaterialem byla cerna (asfaltova) textilni izolacka nevalne
kvality. Ve stavu vseobecne nesehnatelnosti toho ci onoho se pouzivala
na ledacos. Omotavky dratu a kabelu u ruznych pruchodek, vyvodek,
ci prichytek byly zcela bezne, a pokud byl elektrikar jen trochu
zrucny a praci neodflakl, fungovalo to bez problemu dlouhe roky.

Ze se nejruznejsi normy a zakony posouvaji, od zajisteni funkcnosti a
bezpecnosti, k zajistovani ekonomickych zajmu nejruznejsich
mafijoznich skupin, je smutny fakt. Nedavno diskutovany 318/2012
jest jasnym dukazem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz