OT: flexibilni privody (bylo: Ventil na vodu)

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Listopad 8 22:26:44 CET 2012

Dobrý den,

Minulý týden jsem měnil baterii, a byly u ní i nové přívody, tak jsem je
vyměnil také. Ale docela dost mne překvapilo, že jsem se o ty cca 2 roky
staré docela dost popíchal. Prostě vzít tu hadici do dlaně a stisknout
nešlo. Píchala na hodně místech.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip