Ako opravit flexo vidlicu?

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 8 18:58:35 CET 2012

Proč by měla koncovka vysavačové šňůry padat do vody? Třívodičové
rozebíratelné vidlice a zásuvky do vody nepadají?
Nevím, co tady stále řešíte. Za tu dobu se dá nejen vyměnit kabel za nový.
A když už se vám nechce vyměňovat polámaný kabel, nevidím sebemenší důvod,
proč nepoužít šroubovací 3 kolíkovou vidlici. Hnidopichové si ji můžou
vycpat silikonem, tavnou srágorou nebo jiným fujtajblem, aby byla
vodotěsná....
O prodlužkách a vůbec kabelech, které prodává Hadex, je škoda slov (a
peněz).
AZE

----- Original Message -----
From: "Karel M" <a8dtljb na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 08, 2012 6:35 PM
Subject: Re: Ako opravit flexo vidlicu?

Jeste je moznost na konec snury dat dva bananky :-)
Ten zakaz menit koncovky na flexo snure je mozna z duvodu, kdyby to
spadlo do vody, tak zalita koncovka v podstate ihned uschne, kdezto
rozebiratelna je plna vody a pri zapnuti bum.
Mimochodem na moji 30m prodluzce uz jsou vymenene obe koncovky a
soucasna delka je 10m. Jednou mi dokonce horela v ruce, cinsky
vyrobce, dovozce hadex, schvalne jsem koupil takovou s tlustci izolaci
aby vic vydrzela, no nevydrzela ani rok. Kdyz toto se muze prodavat,
tak proc v klidu neporusit predpisy a nedat si na vysavac nejakou
peknou koncovku, z ciny samozrejme, jinou nesezenete.
Karel M.