OT Win-ulozeni plochy

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Listopad 8 16:21:02 CET 2012

Asi vím co máte na mysli. U od dob dávno před session (tedy kdy já jsem
se o nich dověděl a zjistil k čemu jsou) používám virtuální plochy a
uspávání.

Jednoduše mám jednu problematiku na jedné (dvou) virtuální ploše, dvou
(třech) monitorech, a když je jiná práce tak přepnu na jinou.

Když končím uspím. Přijdu probudím :-)

Pravda ne každý je tak líný a vyhovuje mu to.

Takový časový multiplex :-). Je to trochu náročnější na RAM, ale zase se
vrátím přesně do takového stavu jaký to opustím. Tedy pokud nezhavaruje
systém. Nebo se vám nerestartuje z důvodu aktualizací.

ced