Ako opravit flexo vidlicu?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 8 00:09:36 CET 2012

No, takze tu mame niekolko roznych navrhov:

1. snuru seknut a dat kus novej flexo snury (plus za vrece zmrstovacky).
Tu by som mal obavu o pevnost v tahu - predsalen to pouziva aj laicka cast domacnosti (nejako ta "zlomenina" vznikla, ze).
Je tu aj obava, ze to miesto nadpojenia sa bude zasekavat v otvore, cez ktory vychadza snura z vysavaca (z navijaka).

2. zlomeninu stiahnut (co by malo zabezpecit pevnost v tahu) a zapatlat zmrstovackou.
Je otazne, ako tu zmrstovacku tam dostanem. Rozobrat vysavac nemam chut, nehovoriac o obavach z nastvanej pruziny v navijaku.
Dali by sa tie dva vodice v tej zlomenine seknut, natiahnut zmrstovacky, zaletovat; ale bola by to jednak riadna babracka a druhak uz by to nebolo ono...

3. detto, ale bez seknutia, bez zmrstovacky, ale omotat samovulkanizacnou paskou.
Hmmmm.... Nemam skusenosti ale zato mam obavy :-)

4. odseknut vidlicu a namontovat novu (pripadne skusit zohnat taku bez kolika)
To je asi najjednoduchsie, najrychlejsie (teda ak neratam cas kupenia resp. prehrabavania sa bordelom, co je v pivnici), a asi aj najbezpecnejsie.
Zato je to aj bezpecne skarede, a je tam aj podruzny problem, ze ta vidlica ma v tele vysavaca vybratie kam ma po navinuti zapadnut a ak nezapadne, tak pri polozeni vysavaca je namahana (nejako ta "zlomenina" vznikla, ze :-| ).

Prehliadol som nieco?

O normu tu uz nejde, tu nesplna vlastne ziadne realne riesenie (kedze, ako pan kolega Jirka bol napisal, cela pointa flexosnury je, ze sa nesmie opravovat).

Som vdacny za vsetky komentare, aj tie buduce, naozaj.

Dakujem,

wek