E-ink zobrazovac (bylo OT: zivot bez svetla)

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Listopad 7 21:09:31 CET 2012

Pocket Reader 360 neni potreba hackovat. Uvnitr je Linux, lze stahnout
toolchain s priklady jednoduchych aplikaci a udelat treba ten seriovy
terminal pripojeny pres wifi.
Tedy verim, ze by to tak slo, zatim jsem nemel dostatek casu a motivace
to realizovat.
L.