[OT] svarovani PE vodovodnich trubek

Středa Listopad 7 19:08:55 CET 2012

Na rozvod vzduchu bych to rozhodne svaril z beznych plastovych sedych
trubek, je to velmi snadne a tvarovky jsou za par Kc... (koleno,
odbocka... 4 Kc ... to u PE je nasobne jinde). Pouziva se to i v
prumyslu, 10 baru to ma myslim garantovane (delaji se 2 druhy trubek a
jeste asi dalsi vyztuzena laminatem) Svarecka na aukru za cca litr na
vsechny prumery, dobra vec do domacnosti akorat ji ma furt nekdo
pujcenou ;-)