[OT] svarovani PE vodovodnich trubek

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Listopad 7 18:42:21 CET 2012

Nezkoušel jsem, viděl jsem. Koukají z toho jakoby 2 malé banánky. Časy ..
atd. neznám. Oloupat nejlépe ostrým nožem (zalamovací) neořezávat,
seškrabovat. Origoš škrabky jsou na tomhle principu. Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, November 07, 2012 5:45 PM
To: HW-news
Subject: [OT] svarovani PE vodovodnich trubek

Zdravim, uz jsem nasel klicove slovo ELEKTROTVAROVKY, ted je otazka,
jestli to bude fungovat nejakym amaterskym zpusobem...
- jaky je tam konektor? Vypada to na trcici drat v nejake dira, da se na
to cvaknout nejaka krokosvorka?
- napeti, odpor, cas ... to by melo byt na nejakem stitku ke kazde
fitince, nebo jen na kamionu s fitinkami? Co jsem nasel, cte se nejaky
carovy kod primo svareckou ale mohlo by to tam byt i textove...
- jake napeti a proud by byl tak typicky pro koleno prumeru 32?
- kolik by typicky melo stat koleno 90 stupnu prumeru 32 abych nebyl za
vo.la kdyz to nekde koupim? Nasel jsem cenovky nekde pres 220Kc...
Zajimave ze pro spojku byle cena lidova, asi 83Kc...
- jak moc kriticke je to loupani 0.15mm zoxidovane vrstvy? Lze to nejak
simulovat pilnikem nebo jinym vhodnym nastrojem z bezne domaci dilny?
Jedna se o experimentalni tepelny vymenik do studny, pro zvidave ctenare ;-)