Re: kardiostimulátor a svářečka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 7 17:25:48 CET 2012

Spomenul som si na historku, ktoru mi rozpraval chlapik, co pocas vojny na
Balkane sluzil ako ostraha v nemocnici. Mali tam tie rucne detektory kovov
ako maju aj na letiskach, no, mozno to neboli prave tie najmodernejsie a s
najmensim moznym EMC. No a ked prehladaval jedneho dedka, tak ten sa mu z
nicoho nic zrutil. Ono sice tam mali aj tabulku na ktorej bolo napisane,
ze ti co maju kartiostimulator sa maju prihlasit (zrejme na rucne
"presacovanie"), no ale co ked dedko bez okuliarov tabulku nevedel
precitat... Esteze to bolo v nemocnici, takze boli lekari poruke a
podarilo sa im dedka vcas "nahodit"... Odvtedy sa uz radsej kazdeho, co sa
im zdal trocha vetchejsi, rovno pytali... :-)

wek