Sablony na nanaseni pasty

Středa Listopad 7 17:14:57 CET 2012

Jak se tady řešila minitrouba na reflow, bylo tam na videu nanášení
pasty pomocí nějaké plastové šablony. Jak se to dělá? Ten plast jde
nějakou fotocestou vyleptat doma? Nebo je to řezané laserem? Koupil jsem
si ve firně Keramet Al fólii 0,1mm. Kdybych na to nanes Pozitiv20 a
vyvolal, snad by to pak mělo jít vyleptat v kyselině, ta emulze by to
měla vydržet. Není 0,1mm málo? Pak mají až 0,2mm
http://www.keramet.cz/epe/download.php?m=content&i=1390&f=07.+Nabidka_tenkych_hlinikovych_plechu_v1_Keramet_12012011.pdf
Není zase 0,2 moc? Je to myšleno na prototypy, ten hliník asi moc nevydrží.
Anděl