lepenie polykarbonatu

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Listopad 7 12:22:46 CET 2012

Já si taky myslím, že to nebude úplně snadné. Souvisí to mj. s chemickou
odolností PC, tzn. většina lepidel a jejich rozpouštědel PC nenaleptá a
tím se s povrchem dostatečně nespojí.

K tomu, co už jsem odkázal v jiné odpovědi, ještě něco dalších materiálů
ke studiu:

http://plastics.bayer.com/plastics/emea/en/product/makrolon/product_datasheets/docid-3454529/pcs-8010_en_the_adhesive_bonding_of_makrolon.pdf

http://www.plasticsintl.com/documents/Makrolon Polycarbonate Fabrication
Guide.pdf

http://www.makrolon.de/bms/db-rsc/makroloncmsr6.nsf/id/14tipp_platten_en
(lepidla Ruderer)

http://www.fiboxusa.com/pdf/ChemResV707.pdf

plastics.bayer.com/plastics/emea/en/literature/pdf/34631.pdf?docId=34631

Sumárně se dá říct, že něco na bázi dichlormethanu (methylenchloridu) by
fungovat mělo, ale tato látka je slušný sajrajt...

Na testy lepení se hodí CD nebo DVD (samozřejmě zbavené povrchových vrstev).

Lepení pomocí kontaktních lepidel, silikonů apod. asi bude fungovat
vždycky, ale to není něco, co bych chápal jako opravdu pevné spojení
malé plochy.

---
Jirka