co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Listopad 7 12:15:43 CET 2012

Dne 7.11.2012 11:01, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> ale nikde jsem nezmínil 100% účinnost, nakonec se to vše v původní teplo
> stejně obrátí, nula od nuly pojde, jen to nebude hned, ale s mezistupněm
> s akumulací energie. Když vyjedete na kopec, tak o tu energii ochladíte
> okolní prostředí, když sjedete dolů, tak to prostředí zase ohřejete
> (brzdy).

Obávám se, že právě o tom hovoří druhý termodynamický zákon. Teplo
nepřestupuje z chladnějšího prostředí do teplejšího bez dodání energie
zvenčí (viz třeba tepelné čerpadlo).

JF