RE: ot: ot: ot: leč vůležité vědět.

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Listopad 7 09:11:46 CET 2012

Vaše vlastní zkušenost?

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Na
Sent: Wednesday, November 07, 2012 12:22 AM
To: HW-news
Subject: Re: ot: ot: ot: leč vůležité vědět.

Selskym rozumem: svedek nemuze poslouchat co vypovidate. Leda po podani jeho svedectvi u hlavniho liceni? Zaloha stovky tisic, vy o pravu moc nevite a nevezmete si advokata? Nezbyly penize? Inu pouceni: priste davejte zalohu duveryhodnym. A treba vas chtel kriminalista jen ochranit proti zalobe za krive obvineni. Kdyz nekomu nevyjde podnikatelsky zamer a vy ho obvinite z podvodu, tak to by treba se molo obratit proti vam?

Odesláno z iPadu