co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Listopad 7 08:18:34 CET 2012

Ano, takto sa to robi.
Pred opustenim subrutiny si odskocite na miesto _pred_ vstupom do
subrutiny a presne tu odovzdate PC do sluzieb ineho registra. Tym
padom sa register subrutiny nastavi na spravnu adresu, cim je
pripraveny na dalsie volanie. Inak nic nebrani tomu, aby sa register,
ktoremu sa odovzda uloha PC nastavil na spravnu adresu (instrukcie
PLO, PHI) pred kazdym volanim subrutiny. Prvy sposob je vhodnejsi pre
castejsie volane subrutinky, ktore mozu mat dedikovany register, ten
druhy sposob pre ostatne, menej casto volane.
Uroven zanorenia strazit netreba, zanorenie prakticky neexistuje, stack nie je.

Najslabsie PICy - mate na mysli asi niektore starsie modely PIC10,
PIC12, PIC16 a podobne - maju len dvojurovnovy stack, a nemaju
prerusenie. Preto dve urovne vacsinou stacia. Tie ostatne, ktore maju
prerusenie, maju 8 a viacurovnovy stack.

J.