co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

Koci Frantisek kocifrantisek na seznam.cz
Středa Listopad 7 08:08:09 CET 2012

Podle mne jde jen o fikci rozpoutanou Hollywoodem - touha po senzaci, vše
dobře prodejne.
Dle selskeho rozumu, proč by mimozemštani letali jen do Ameriky?
Maji snad amici ve vesmiru postovni schranku?
F.K.

Dne Wed, 07 Nov 2012 07:55:25 +0100 Na <navrhpcb na gmail.com> napsal(a):

> Cituji z linku  puvodniho postu:
>
> Ale nejzajímavější je ze všech tvrzení, je že v podzemních prostorách za
> zvláštních podmínek byli ( a třeba ještě jsou ) udržovány při živote dvě
> bytosti z těchto vesmírných lodí.

Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/