co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Listopad 7 08:03:45 CET 2012

A jo, COSMAC, RCA 1802, to je CPU mojho srdca. Nedavno som s nim
stravil zopar vikendov a to programovanie som si skutocne uzival.
Oproti nudnym architekturam typu 8080/6800 - normalny PC, stack,
nepriamy register; co su veci, ktore sa opakuju vsade - je to skutocne
oddych na sviatocne chvile.
Inak na tej kozmickosti 1802 asi bude nieco pravdy - par ich leti na
vesmirnych sondach do vesmiru a na obeznej drahe Zeme ich je ozaj
kopa.

Nie nepodobny CPU je INS8060, resp. SC/MP - ten vo svojej zbierke este
nemam. Spolu s 1802 to boli pomerne bezne CPU v zaciatkoch malych
lacnych jednodoskovych pocitacov (KIM-1, Sinclair mk14) a kopa ludi
(nie v nasich koncinach) na nich vyrastalo.

J.