co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Listopad 7 07:45:12 CET 2012

Pro mne plati uz roky jedno pravidlo, ktere by se mozna dalo doporucit i zde
diskutujicim:

KDYZ UZ SE OZERU JAK DOGA, NEPISU MAILY!

Je to neco podobneho, jako nejezdit v aute po poziti, v aute si tim clovek
zachova zivot, v konferenci zbytky ucty :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 07, 2012 1:35 AM
Subject: Re: co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

7.11.2012, 1:28:03

Jiste ze je nechovaji. Uz docela davno je rozpivali. Ten film z pitvy
co unikl jse doufam videl.
Ted uz tam na zivu udzuji jen jejich mozky.
A ze se to urzi v tajnosti ?  To neni zadna zahada. Kolik lidi na
svete vi, jak vypada mozek mimozemstana ? Ja rozhodne ne, vy asi take
ne, a s naprostou vetsinou lidi, vcetne personalu na A51 to bude
stejne.
Proste tam neco plave v akvariu, vedou k tomu nejake draty a hadice a
vetsina lidi si mysli, ze jde o nejakej experiment s chobotnicema,
nebo tak neco.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz