co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Listopad 7 02:13:33 CET 2012

On 6. 11. 2012 23:29, Petr Labaj wrote:
> [...]
> Podstate jsou 2 zakladni zdroje velkych vynalezu a myslenek, ale oba
> jsou tajne
> a ukryte v archivech.
> Prvnim zdrojem jsou mimozemstane, ktere USA odchytilo a vezni je v Area51.
> Druhym zdrojem jsou vynalezy genialniho vedce Nikoly Tesly, z jehoz
> prace se jen
> zlomek dostal na verejnost, zbytek je peclive strezen v archivech
> (auto na vodu,
> bezdratovy a bezeztratovy prenos silove energie a velke vzdalensti, prenos
> velkych objektu - napr. lodi - do jine dimenze atd.).

Tie dva zdroje spolu velmi tesne suvisia - ti mimozemstania popadali v
Amerike a nikde inde na svete prave kvoli Teslovym experimentom a jeho
vynalezom - silnym elektrickym polom ich vytiahli z inej dimenzie.

-m-