ot: ot: ot: leč vůležité vědět.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 6 21:59:25 CET 2012

Re: ot: ot: ot: leč vůležité vědět.S kmotrama máme v rodině zkušenosti, tady
jde dokonce o částku přes 100k a už s rozsudkem soudu (a že se jim do toho
hodně nechtělo!), ale kde nic tu nic, dotyčný si jezdí v drahých autech,
bydlí v dobře chráněné luxusní vile, pořádá velkolopé rauty, ale trvalý
pobyt má na obecním úřadě jako nemajetný bezdomovec a nikdo s ním nehne,
dluží na JM přes 100M. Vzhledem k tomu že šlo o privatizační podvody a ne
peníze utržené od huby a většina dotyčných za tu dobu stejně už pomřela,
nemají tu správně nasranou sílu s papíry bojovat. Dědicům pak na katastru
něco nakecají, nebo když jsou neodbytní, tiše "přesunou" pozemek do naprosto
nevýhodného místa kde nic neporoste, protože stejně neví kde to bylo. I náš
starosta se na těchto podvodech podílel a tchýni jsem psal žaloby a dopisy
po katastrech a pěkně rychle z toho vycouval, ale stále ještě je starostou i
přesto, že jej lidé už po několik období moc nevolili (7. místo, zřejmě od
milenek a jánabráchystů).

Myslím, že vám doporučím najít si nějakou organizaci zaměstnávající ruské
vymahače dluhů, jinak to přes naše zkorumpované soudy neprojde. Oznamte to
vyšetřovateli, že pokud s tím budou otálet a nepovede to k navrácení do
zákonné lhůty (pokud to půjde k soudu tak 2 roky), tak protrože se nemůžete
spolehnout na právní stát a ochranu občanů, dluh postoupíte profesionální
firmě, která to udělá za něj. A nezapomeňte si spočítat úroky zákonem
stanovené, včetně všech nákladů a náhrad cest (to je tzv. příslušenství). To
musíte přesně spočítat a uvést do protokolu, přičemž celková výše se bude
pokaždé měnit podle změn v příslušenství (pokaždé musíte přijít s novou
kalkulací a mít přílohy - doklady!). A bacha na právníky, ti mafiáni je buď
koupí, nebo zastraší, takže vám většinou pomůže jenom jednou, málokterý není
vydíratelný a po čase si na každého najdou nějaký způsob.

My jsme šli papírovou cestou (do Štrasburku) a přesto že nám to tam vzali,
každý rok nás ujistí že případ má všecky náležitosti a bude se v nejbližší
době projednávat, tak už 8 let se nic neprojednává. Takže asi taky se to
předá profíkům, ale moc se nám do té války nechce.

Hodně štěstí!