RE: Kabel USB - dráty

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Listopad 6 15:33:07 CET 2012

No tak můžete nabídnout zbývající části tady v konferenci. Takhle jsem v
dobách sériového portu udal postupně několik tisíc samců DSUB9M, které
zbývaly ze stříhaných sériových kabelů.

Též mě napadá využití jako originální ozdoby na vánoční stromeček, který
(poněkud svérázně) propojí tradiční symboliku Vánoc s dnešní dobou, která
žije přenosem dat.... Za reakce přítelkyně/dětí/manželky ovšem neručím :-)

ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Tuesday, November 06, 2012 2:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kabel USB - dráty

Otázku jsem očekával.

Jsem si jistý, konektor je sdílený s jinou funkcí, je omezený počet pinů,
musí to být robustní že to jen tak neurazíte ani nevyndáte a ještě to musí
být vodotěsné při 60 barech.
A fakt tam není místo pro dva konektory.

To střihání cenově vyhoví, jen se mi trochu příčí něco koupit a obratem
vyhodit.

Tomáš