OT - Machri v T-Mobile
Jiri LINHART
jirilinhart na post.cz
Úterý Listopad 6 15:20:39 CET 2012
Obdobně jsem pochodil při reklamaci sluchátek k mobilu. Pro uznání
reklamace značkovému servisu nestačilo to, že v obchodě prvně opsali číslo
telefonu a evidentně vadné sluchátka (zkoušeno na druhém telefonu) poslali
do servisu. Odtam volali a chtěli opsat i zbytek všemožných čísel ze zadní
strany telefonu, ale korunku tomu dali když vrátili reklamaci s tím že bez
telefonu nejde uplatnit reklamaci. Jenom poslani a vracení sluchátek
trvalo přes týden. Tak co byste chtěli po obyčejným prodavači, když
odborník nemá jak zkusit vadné sluchátka v odborném servisu SAMSUNGu a
potřebuje k tomu funkční přístroj.
JL
Dne Tue, 06 Nov 2012 01:50:28 +0100 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 6.11.2012 od gatilo:
>
>> No to je prece jasne. kdyby mu tu reklamaci neuznali rovnou, tak
>> druhej den prijde, ze barvy nejsou tak barevne jako v letaku a za
>> tejden by si zase stezoval, ze zvuk neni takove HiFi jako psali v
>> letaku ....
>> Kdyz jej hned napoprve radne vydusej, on si priste rozmysli neco
>> reklamovat
>
> A možná i koupit :-)
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> ====================================================================
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
> telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
> web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert na clexpert.cz
> ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert
> ====================================================================
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/
Další informace o konferenci Hw-list