posilnenie vystupov LPT

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 6 09:21:27 CET 2012

Vzhledem k tomu, ze jsem se tomu cca dva roky venoval (a patrim k tem
zminenym wekem co by mohli o LPT vypravet - podotykam sproste) tak Vam
mohu dat radu.

Pokud jsou ty KM urcene pro pohon nejakeho CNCcka tak si usetrete v
rozpoctu nejakou korunu a kupte si nejaky kontroler - jsou uz dnes za
hubicku - urcite neudelate chybu treba s Gravosem:
http://www.gravos.cz/gve64.htm (pocitam kolem 5.000Kc coz v rozpoctu
CNCcka je nic)
pro rizeni masiny (kde litaj vsechny mozna ruseni a nejde se jich moc
zbavit) je LPT port naprosta zoufalost. Pokud ale na tom trvate, tak
klidne predradte odpor tak aby tim optoclenem teklo kolem 2-3mA. Problem
je, ze kazdej port je jinej - takze na domacim PC vam to bude treba
chodit a na NB ne.

Radek Vicek