Na co navinout Rogowskeho civku + kontrola zemeni?

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pondělí Listopad 5 21:50:20 CET 2012

Co takhle tranformace trojúhelník - hvězda ?  Kdyby se změřil odpor
mezi těmi tyčemi
a pak dopočítal odpor k fiktivnímu uzlu hvězdy , mohlo by to něco o
kvalitě uzemnění říct.
Je to jen hypotetyická úvaha, tak mě nekamenujte, pokud je to blbost.