posilnenie vystupov LPT

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 5 21:00:10 CET 2012

Spusta?

Menovite?

2x01 a 2x02 su beznadejne zastarale, sem-tam sa objavi este 2004. V 28xx som ine ako 2803 este nevidel.

Zvysna volna tvorba od Sprague/Allegra je uz davno tatam. Nieco sa da zohnat este od Toshiby, ale nevola sa to ULN.

Ale zato mame rok 2012 a s nim napr. TPIC6xxx a podobne, vratane second-source.

A napokon, 10mA+ da hociktore 74HCxx, len treba respektovat celkovy prud do GND/VCC.

wek