kam to bolsevik privedl II. (bylo: Re: Konec ostrovních solárních eletráren ?)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Listopad 5 19:46:05 CET 2012

Naštěstí přes snahy osvícenců a protestantů máme ještě trochu katolicismu v
krvi a nezdravá nařízení se tu zcela zdravě "švejkují".

U nás v jednom obchodě koupíte široké spektrum všech járovek. Sice trochu
podražily, nejsou za bůra jako z globsonů ale za 2-3, ale jsou, kdykoli si
vzpomenu. Stejně tak tu koupíte nově "zakázané" chemikálie (cituji: no ono
už je to zakázaný, ale lidi to potřebujou, tak to tu máme). Neříkám kde je
ten obchod, takže případný eurozmrde, vyliž si!

----- Původní zpráva -----
Od: "Jirka" <zaloha na volny.cz>

Na tyhle všechny (a jiné podobné) zhovadilosti se dá říct jediné:

bolševiku jakéhokoliv druhu, vyliž mi prdel.

Jde tu přitom o principiální vylízání, FVE já osobně stavět nechci a
nebudu.

Jedná se o míru, se kterou se komunista stále více a více sere do ryze
soukromých záležitostí a o to, že ignorování této jeho svévole začíná
být jediná možná cesta.

Howgh

---
Jirka

P.S.: jak rád bych měl kultivovanou spolupráci liberálních
minimalistických států na úrovni bývalého EHS...

Člověk ale dnes s idiotským bruselským bolševikem a jeho tuzemskými
pohůnky fakt neví, kde hledat pravdu, zda v zachování EU a nějaké snaze
o nápravu (tedy být aktivní a nepoddaný eurooptimista), nebo jestli to
všechno úplně zlikvidovat. Pak to ale může zase zavánět Moskvou, viz
např.
http://www.sinagl.cz/z-nasi-korespondence/vyzva-delegatum-kongresu-ods-na-obranu-ustavy.html