Konec ostrovních solárních eletráren ?

Pondělí Listopad 5 17:50:03 CET 2012

A vite co ja uz na zakony... ???
Copak se v tom bordelu nekdo vyzna? Proste kaslu na kominiky i jine
mafie, stavim ruzne pristresky bez povoleni, sluzby ktere vylozene
nepotrebuju, neplatim a pokud bude problem, tak az pak to budu resit....
On by se z toho clovek jinak zblaznil, pokud to nekdo nepraskne, problem
IMHO nevznikne. Ale je fakt, ze zijem v Cechach (no mozna je to ale
jinde jeste horsi, v ktere zemi ze nesmite vzit do ruky jakekoli naradi,
abyste si treba natreli okna u baraku, a sousedi jsou vsimavi
(nekorektne receno svi.e praskacsky)??? Svycarsko?)