Re: OT: kam to bolsevik privedl II. (bylo: Re: Konec ostrovních solárních eletráren ?)

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Listopad 5 17:49:27 CET 2012

Malým státům asi nezbyde nic jiného než čekat zda se některá
společensky a ekonomicky významná země, typicky Finsko nerozhodne
opustit EU. Poté, po dosavadních zkušenostech s Rakouskem-Uherskem,
Moskvou a EU by voliči velmi pravděpodobně volili pouze ekonomickou
spolupráci(už by jim asi ani jiná volba nezbyla :-))))) a dost možná
že by dosavadní stranické(účelové) uspořádání politiky vzalo za své,
což se asi stejně stane.
Tento poplach na obranu Ústavy je čistě účelový, stačí se podívat
kolik v tomto smyslu kontroverzních ne-li protiústavních zákonů se
stačilo schválit především za této a Topolánkovy vlády, ale i dřív a
kolik pokusů o ohnutí Ústavy už bylo.
Proti NATU se nic tak moc zatím namítat nedá.
S pozdravem,
Miloš Dašek