Re: Konec ostrovních solárních eletráren ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 5 15:14:40 CET 2012

 5.11.2012, 15:06:43

vybrana zarizeni se schovavaji v § 6

(3) Dodavatel kotlů a kamen na biomasu, solár-
ních fotovoltaických a solárních tepelných systémů,
mělkých geotermálních systémů a tepelných čerpadel
(dále jen „vybraná zařízení vyrábějící energii z obnovi-
telných zdrojů“) je povinen uvést pravdivé, nezkreslené
a úplné informace o předpokládaných přínosech a roč-
ních provozních nákladech těchto zařízení a jejich ener-
getickou účinnost v technické dokumentaci nebo ná-
vodu na použití.

Zadna jina (a lepsi) definice vybranych zarizeni napr. formou
   §2 vybranymi zarizenimi se rozumi
   (1) FVP.....
   (2) Solarní tepelne panely ....
v tom zakone neni, ani jsem nenasel odkaz na jiny zakon, ktery by toto
cinil. Proste je to neuveritelnej paskvil, nejen obsahove ale i
formalne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz