Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Neděle Listopad 4 17:28:22 CET 2012

Jo, je jí 40 gramů. Já prakticky jinou pastu nekupuju, jsem s ní
spokojený. Jednou jsem si koupil nějakou levnou pastu v PS (snad tuhle?)
http://pselectronic.cz/k5601-210-pajka-pasta-91001-50g-snpbag.html
a nejen že spoje vypadaly hůř (nebyly lesklé), ale pasta půl roku po
otevření beznadějně ztvrdla. Není mi jasné proč do olovnaté pasty
přidávají Sb a Bi. Pasta Microprint po roce sice už dělá víc kuličky,
ale třeba na připájení Cu pásoviny k desce jsem používal i 2 roky starou
pastu a bez problémů.
Anděl